Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru.
Produkty należy odesłać do sklepu internetowego Natalia Sowierka postępując według wskazówek:
Należy nam oświadczyć w terminie 30 dni, że odstępujesz od umowy sprzedaży – można to zrobić wypełniając formularz zwrotu otrzymany w przesyłce lub wydrukować formularz dostępny w treści regulaminu na stronie e-sklepu;
Spakować produkt/-y do zwrotu – można wykorzystać opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie. Należy także dołączyć dowód zakupu (paragon);
Przesyłką opłaconą z góry odesłać produkt/-y na poniższy adres:
„NATALIA” Łukasz Sowierka
ul. Pawłowicka 3c
55-095 Pasikurowice
z dopiskiem: Zwrot do e-sklepu
Towar powinien zostać odesłany w terminie 30 dni w takim stanie, w jakim został zakupiony oraz powinien posiadać komplet metek. Prosimy pamiętać, że Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru przez sklep internetowy. Pieniądze podlegają zwrotowi w tej samej formie płatności, jaką dokonano zakupu.
Prosimy pamiętać, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
W przypadku wymiany produktów postępowanie jest podobne, jak w przypadku zwrotu towaru.
Należy odesłać produkt do wymiany wraz z wypełnionym formularzem wymiany (otrzymanym w przesyłce lub wydrukować formularz dostępny w treści regulaminu na stronie e-sklepu) i wraz z dowodem zakupu odesłać na nasz adres.
Wymiana następuje do 5 dni roboczych (w zależności od dostępności wybranego produktu). Jeżeli kwota produktów po wymianie przekracza wartość poprzednio złożonego zamówienia dopłata następuje przy odbiorze przesyłki od kuriera. Jeżeli kwota jest niższa, nadpłata zostaje zwrócona w tej samej formie płatności, jaką dokonano zakupu.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy „NATALIA” Łukasz Sowierka nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.
Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt „NATALIA” Łukasz Sowierka. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.
Do odsyłanego towaru sugerujemy dołączenie paragonu. Sugerujemy wypełnienie i dołączenie do wysyłanego towaru formularza reklamacyjnego, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces reklamacji.
Zapisz się do Newslettera i otrzymaj 5% rabatu na zakupy!